Digitaal factureren vanaf 01-01-2016

In onze praktijk hebben wij het versturen en innen van nota’s uitbesteed aan uwnota.nl.

Uwnota.nl start met digitaal factureren. In plaats van een factuur per post ontvangt u vanaf 01-01-2016 een e-mail met een betaallink. In die e-mail staan ook een factuurnummer en eventueel een inlogcode. Als u met die gegevens inlogt op www.uwnota.nl kunt u uw factuur inzien en betalen. U kunt betalen via iDeal, via automatische incasso of via internetbankieren. Voor een iDeal betaling wordt aan de patiënt een kostenbijdrage van € 0,25 berekend. Betaling via automatische incasso en via internetbankieren is kosteloos. Als u bent ingelogd op www.uwnota.nl, kunt u digitaal factureren ook uitzetten als u liever een factuur per post ontvangt.

Heeft u nog vragen? Op www.uwnota.nl staan de veel gestelde vragen en betalingsvoorwaarden. Indien uw vraag er niet bij staat, kunt u contact opnemen met de Servicedesk van uwnota.nl via telefoonnummer 0900-7777771 (€ 0,20 per gesprek).